هدیه روز مرد، ایده های جذاب کادو روز مرد

هر ساله روز پدر به عنوان یک روز بسیار با اهمیت در ایران جشن گرفته می‌شود. وقتی به چنین روزی نزدیک می شویم، هرکسی که از نعمت ارزشمند پدر در زندگی خود بهره‌مند باشند با دقت و ظرافت بسیار در صدد خرید هدیه روز مرد است. همچنین بانوان عزیزمون به فکر تهیه یک هدیه روز مرد خاص برای همسر خود هستند. روز پدر فرصت بسیار خوبی است که می‌توانیم در آن با تهیه کادو برای مرد به مردان مهم زندگی‌مان بگوییم که تا چه اندازه وجودشان در زندگی ما مهم اثر گذار است. فرقی نمی‌کند که این مرد مهم پدر ما باشد یا همسر و یا برادرمان. به هر حال مردان در هر سن و سال و شرایطی که باشند به اندازه زنان و حتی گاهی بیش از آن نیاز به محبت، توجه و ابزار علاقه دارند تا روانشان را از خستگی و فشار روزگار بشویند و با انرژی و روحیه بهتر دوباره به قلب مشکلات بتازند و تلاش کنند.

هدیه روز مرد چی بخریم؟

یکی از دغدغه های ما برای مناسبت های مختلف این است که چه کادویی بخریم که هم جذاب باشد و هم اقتصادی باشد، در عین حال دوست داریم که بهترین هدیه را برای افراد بخریم که دوست داشته باشند و برایشان تکراری نباشد.حالا در آستانه روز پدر قرار داریم و سؤالات پرتکرار این روزها این است که برای روز پدر چی بخرم؟ یا بهترین کادو برای روز پدر چیست؟ یا خرید چه کادویی همسرم را در روز مرد خوشحال خواهد کرد؟ هدیه خاص برای روز مرد چیست؟ این مطلب پر از ایده‌های جدید و پیشنهاد کادو روز پدر است. یک راهنمای خرید هدیه خاص روز مرد کامل که با خواندن آن می‌توانید بدون دغدغه و سردرگمی بدانید که چه هدیه برای روز پدر خوب است و یک هدیه روز پدر مناسب و به درد بخور انتخاب کنید.

Men's Day gift

ایده هایی برای خرید هدیه روز مرد

1. لباس و لوازم ورزشی برای ورزشکارها

یکی از بهترین هدایا برای آقایان ورزشکار، لباس ورزشی است. اگر پدرتان و یا همسر شما اهل ورزش است و ورزش جزو برنامه های روزانه اوست، بهتر است برای او پیراهن ورزشی و شلوار ورزشی بخرید. هودی گزینه بسیار خوبی است و همه آقایان عاشقش هستند.

2. کتاب

اگر پدر یا همسر شما فرهنگی و اهل کتاب خواندن است، می توانید برای او کتاب های مختلفی تهیه کنید. شما می توانید برای همسر یا پدرتان کتاب شعر، یک نسخه قدیمی و کمیاب از آثار ادبی یا حتی کتاب صوتی تهیه کنید.

3. کیف و کیف پول

کیف و کیف پول چرمی از هدیه های خوب و کاربردی برای آقایان است. آقایان با هر سن و هر استایل به کیف نیاز دارند. اگر همسر یا پدرتان کارمند است، یک کیف دستی چرم طبیعی برای او هدیه ای شیک و مطلوب است.

4. کفش

کفش چرمی از آن هدایایی است که همیشه پدرها را خوشحال می کند. خرید این هدیه راحت تر از انتخاب لباس برای پدرتان است و فقط کافی است سایز پای پدرتان را بدانید. اگر همسر یا پدرتان عادت به پوشیدن کتانی دارد می توانید با توجه به سلیقه او برایش کتانی تهیه کنید تا او را خوشحال نمایید.

5. ساعت مچی

ساعت مچی در انواع گوناگونی وجود دارد و یکی از وسایل مورد علاقه آقایان است. شما برای هدیه روز مرد می توانید برای همسر یا پدرتان ساعت مچی بند چرمی یا فلزی با توجه به سلیقه و استایل لباس پوشیدن او تهیه کنید.

6. گوشی و لوازم جانبی آن

یکی از هدایای مناسب وکاربردی برای روز پدر، گوشی موبایل و لوازم جانبی آن است. یک گوشی هوشمند این روزها تبدیل به یک وسیله ضروری شده تا با آن بتوانیم به جز برقراری تماس تلفنی، در شبکه های مجازی فعالیت کرده و ایمیل های خود را چک کنیم. همچنین لوازم جانبی که برای هر کس لازم و کارآمد است. مثل: (پاوربانک که هدیه ای با قیمت مناسب برای روز پدر است. اگر پدر یا همسرتان گوشی موبایل دارد، می توانید برای او یک پاوربانک تهیه کنید تا به راحتی و حتی در جایی که دسترسی به برق ندارد بتواند گوشی خود را شارژ کند. هندزفری بلوتوثی یکی از بهترین هدایا برای روز مرد است که به آقایان کمک می کند که راحت و بدون دردسر در هر زمانی به خصوص زمان رانندگی با تلفن صحبت کنند یا هنگام پیاده روی موسیقی مورد علاقه شان را گوشش کنند.

7. لوازم شخصی برقی

ماشین ریش تراش یکی از بهترین هدایا برای پدریا همسرتان است. با خرید یک ماشین ریش تراش می توانید آقایان را از تیغ زدن های پوست صورت شان راحت کنید. بهتر است یک ریش تراش خوب بخرید چون برای این هدیه یک بار هزینه می کنید و برای مدت طولانی پدرتان از آن استفاده خواهد کرد. بلند شدن موهای بدن به خصوص در تابستان برای آقایان کلافه کننده است بنابراین خرید یک ماشین اصلاح موهای بدن برای هدیه روز پدر می تواند جالب باشد تا پدر ها برای کوتاه کردن موهای بدن خود دیگر از قیچی استفاده نکنند.

8. ابزارآلات

از بهترین هدایا که می توان با آن آقایان را خوشحال کرد ، وسایل برقی است. یکی از علاقمندی آقایان ابزارآلات برقی مانند دریل، انواع پیچ گوشتی برقی و شارژی می باشد. اگر پدرتان همیشه مشغول درست کردن وسایل برقی است این ابزارآلات برای او بسیار مناسب است. دریل های جدید کیف و خط کش و وسایل دیگری هم همراه شان است که آنها را تبدیل به یک وسیله جذاب برای استفاده می کند. اگر پدرتان کارهایی شبیه نجاری انجام می دهد یا در خانه به تعمیرات مشغول است می توانید برای روز پدر برای او دستگاه چسب حرارتی نیز بخرید.

9. لوازم جانبی خودرو

یکی از وسایلی که برای آقایان همیشه مهم و پراهمیت است، ماشین آنهاست. اگر می خواهید پدرتان را خوشحال کنید به ماشین اش بها بدهید وبرای او به عنوان هدیه لوازم جانبی خودرو بخرید. قفل فرمان یا پدال یا کارواش های جدید قابل حمل که بدون استفاده از آب یا با مصرف خیلی کم آب ماشین را خیلی خوب و تمیز می شویند، هدیه های مناسبی برای روز پدر هستند.

10. ابزار سلامت

متاسفانه همه افراد با بالا رفتن سنشان و رعایت نکردن رژیم غذایی درست، دچار بیماری هایی مانند دیابت،فشار خون و… می شوند. آقایان نیز با افزایش سن باید بیشتر مراقب خودشان باشندو فشار یا قندخون خود را کنترل کنند. اگر پدرتان بر روی سلامتی خود حساس است و دوست دارد فشار و قند خود را چک کند، دستگاه فشارخون و دستگاه قند خون از واجبات و بهترین هدایا برای پدر و مادرها است.

11. کراوات

پاپیون و کراوات از اکسسوری هایی هستند که آقایان در مناسبت های رسمی و مجالس از آن استفاده می کنند. کراواتی را انتخاب کنید که جنس خوبی داشته باشد و آن را با لباس و کت و شلوار پدر یا همسرتان ست کنید.

12. جوراب مردانه

جوراب یکی از هدایایی است که آقایان به آن علاقه مند هستند پس می توانید مجموعه ای از جورابهای نخی و خوشرنگ برای پدر یا همسرتان بخرید.

13. عطر و ادوکلن

هیچ کس از بوی خوش بیزار نیست و اغلب آقایان دوست دارند همیشه بوی خوشی از آنها به مشام برسد بنابراین تقریبا از هدایایی مانند عطر و ادوکلن استقبال می کنند. یکی از شیک ترین و دوست داشتنی ترین هدایا برای روز مرد عطر و ادوکلن است که در برندهای مختلف و با بوهای متفاوت در بازار موجود است.

14.عینک آفتابی

یک عینک آفتابی با یووی مناسب برای هر پدری لازم است بنابراین یک هدیه کاربردی و مناسب برای روز پدر و هدیه روز مرد است.

15. پیراهن و شلوار مردانه

لباس یکی از ضروری ترین وسایل برای هر فرد است پس می توانید برای پدرتان با توجه به بودجه خود یک کت و شلوار زیبا یا یک پیراهن مردانه شیک و خوش پارچه، یک شلوار زیبا و خوش پوش تهیه کنید. در زمان تهیه این لباس ها به جنس، رنگ پارچه و سلیقه همسر یا پدرتان توجه کنید.

16. بلیط یک سفر

یکی از بهترین ایده های هدیه روز مرد تهیه بلیط یک سفر است، که می توانند علاوه بر اوقات خوش، خاطره خوبی را ثبت کند.

Father's-Day-gift

ما با معرفی و پیشنهاد بهترین محصولات، همراه شما هستیم تا بهترین و اقتصادی ترین هدیه ها را برای روز مرد تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی اصلی