24 هدیه مناسب برای افراد مینیمالیست یا ساده گراها

در این صفحه برخی محصولات به لینک مربوطه متصل هستند و برخی دیگر صرفا جنبه اطلاع رسانی داشته و شاید در آینده ای نزدیک در فروشگاه ما وجود داشته باشند.

ساده‌گرایی یا مینیمالیسم یا کمینه‌گرایی یا هنر کمینه یا هنر موجز یک مکتب هنری است که اساس آثار و بیان خود را بر پایه سادگی بیان و روش‌های ساده و خالی از پیچیدگی معمول فلسفی یا شبه فلسفی بنیان گذاشته‌است. از نام‌های دیگر این جنبش abc art و هنر تحت‌اللفظی (literalist art) می‌باشد.

خرید کردن برای افراد مینیمالیست سخت است. چرا که آنها معمولاً به دنبال خلاص شدن از شر چیزها هستند، نه جمع کردن آنها. اما مینیمالیست بودن به معنای دوست نداشتن هدیه نیست. مانند بقیه ما، مینیمالیست ها هم افرادی هستند که وقتی چیزی به آنها هدیه می شود خوشحال می شوند.

اگر دوست مینیمالیستی دارید و می خواهید به آنها هدیه دهید، باید در مورد آنچه انتخاب می کنید محتاط باشید. مینیمالیست ها تمایل دارند فقط آنچه را که نیاز دارند نگه دارند، بنابراین هنگام خرید کادو برای آنها، به این فکر کنید که چه عواملی می تواند بیشتر برای آنها سود و کاربرد داشته باشد.

برای اینکه کار خرید کادو و هدیه راحت تر شود، ما در این مطلب از کادونه لیستی از بهترین هدایا را برای مینیمالیست ها جمع آوری کرده ایم. این موارد عالی هستند زیرا زندگی ساده و سازمان یافته آنها را بهم نخواهند زد.

1. کیف پول

کیف پول

کیف پول ساده و در عین حال کاربردی است که باریک و حمل آن آسان است. این در رنگ های مختلف است ، با هفت جیب کارت برای ذخیره کارت های کسب و کار ، کارت های اعتباری ، کارت شناسایی ، و غیره. همچنین دارای یک کلیپ پول یکپارچه برای صورتحساب ها ، رسیدها ، یا سایر اسناد کوچک کاغذی است.

این کیف پول از تراواندو هدیه ای مناسب برای دوست مینیمالیست شما است که دوست دارد همه کارت ها و صورت حساب های ضروری خود را در یک مکان امن و راحت نگه دارد.

2. ساعت استیل ضدآب

ساعت استیل ضدآب

در اینجا یک ساعت ضد زنگ تمیز ، باریک و سبک است. برای دوست یا شریک مینیمالیست شما که عاشق ساعت است ، این مورد می تواند هدیه ای مناسب باشد. همچنین در برابر آب مقاوم است ، که یک پاداش اضافی برای افراد فعال است. این رنگ در رنگهای مختلف موجود است ، بنابراین می توانید با توجه به تنظیمات گیرنده ، مناسب ترین را انتخاب کنید.

3. لامپ ال ای دی مارپیچی

لامپ ال ای دی مارپیچی

این چراغ رومیزی فروشگاه NUÜR ویژگی های بسیار مناسبی را ارائه می دهد. علاوه بر طراحی معاصر و مینیمالیستی که چشم نواز است ، بسته به روحیه شما نورهای متنوعی را نیز ارائه می دهد. در صورت نیاز به مطالعه یا مطالعه می توانید آن را گرم و روشن کنید ، یا اگر محیط نرم تری می خواهید آن را مطابق با تنظیمات خود کم نور کنید.

ما این چراغ رومیزی LED را به دوست ، شریک زندگی یا یکی از اعضای خانواده شما که قبل از خواب از انجام فعالیت های سبک لذت می برند بسیار توصیه می کنیم. حتی یک محلول صرفه جویی در انرژی دارد که به آن امکان می دهد فقط مقدار کمی برق مصرف کند.

4. سطل زباله موادغذایی ساده

سطل زباله موادغذایی ساده

اگر دوست مینیمالیست شما عاشق داشتن یک آشپزخانه تمیز است ، پس ما این سطل زباله مواد غذایی را پیشنهاد می کنیم. این کودک طراحی شده است تا جمع آوری زباله های مواد غذایی را آسان تر کند ، دارای یک درپوش تلنگر است که استفاده از آن راحت و آسان است. همچنین دارای یک دریچه هوا قابل تنظیم است که می توانید هر زمان که لازم باشد از آن استفاده کنید تا رطوبت خارج شود.

5. کارت های بازی

کارت های بازی

این کارت های بازی ساده و تمیز هستند ، در عین حال زیبا و باکلاس هستند و آنقدر زیبا هستند که مینیمالیست های زندگی شما ممکن است فقط از آنها به عنوان طرح های تزئینی استفاده کنند! اگر گیرنده شما بازیکن کارت است ، پس این یک ایده عالی برای هدیه است!

6. گردنبند نقطه ریز نقره و ساده

گردنبند نقطه ریز نقره و ساده

این گردنبند می تواند هدیه ای برای همسر یا دوست دختر دوست داشتنی ، مادر یا عمه دلسوز یا خواهر محبوب شما باشد.

7. قلاب های دیواری

قلاب های دیواری

آنچه ما در مورد این قلاب های دیواری دوست داریم طبیعی و دست ساز بودن آنها است. آنها از گردوی ممتاز ساخته شده و با روغن چوب طبیعی صیقل داده شده اند و استفاده از آنها را سازگار با محیط زیست و سالم می کنند. آنها همچنین با دوام و محکم هستند و می توانند تا 30 پوند نیز تحمل کنند. می توانید تقریباً هر چیزی را روی آنها آویزان کنید ، از کت و حوله گرفته تا کیف و موارد دیگر.

8. شمع های فانتزی و زیبا

شمع های فانتزی و زیبا

در اینجا یک شمع زیبا قرار دارد که می تواند آرامش و آرامش را برای هر خانوار به ارمغان آورد. رایحه آن ترکیبی از توس سفید ، خزه بلوط ، هل ، روغنهای اساسی و مشک مصنوعی است. در ظرف شیشه ای سبز قرار می گیرد که پس از سوختن ایمن بوده و قابل استفاده مجدد است.

طبق وب سایت محصول ، عطر و بوی این شمع از خلوت سرد شمال دور الهام گرفته شده است. طراحان شیفته عطر خاکی که مناظر ایسلند تولید می کنند شدند ، بنابراین شمعی ایجاد کردند که حاوی همان عطر است.

9. قاب فوق باریک آیفون

قاب فوق باریک آیفون

همانطور که مشاهده می کنید ، این قاب گوشی هوشمند یک هدیه استثنایی برای دوستان مینیمالیست ما ایجاد می کند. با این حال ، کمی محدود است ، زیرا فقط با آیفون 12 کار می کند. خوشبختانه ، موارد بسیار نازکی برای سایر مدل های گوشی های هوشمند موجود در چندین سیستم عامل وجود دارد.

10. لامپ شاخه ای دیواری

لامپ شاخه ای دیواری

هدایای عملی برای مینیمالیست ها | هدیه تولد برای مینیمالیست ها | هدایای عالی برای مینیمالیست ها
از طریق خانه انسان

چراغ پلاگین Lynea برای مینیمالیست ها مناسب است زیرا به نصب گسترده سیم و سیم نیاز ندارد. شما از سیم کشی سخت آزار دهنده اذیت نخواهید شد و حتی می توانید دوشاخه را بچرخانید تا با جهت خروجی مطابقت داشته باشد.

11. لیوان عایق مسافرتی

لیوان عایق مسافرتی

در اینجا یک هدیه فروتنانه ارائه می شود که برای دوست مینیمالیست یا همکار شما مناسب است. در شش رنگ مختلف (سفید ، خاکی ، مشکی ، قرمز ، نقره ای و فیروزه ای) و در دو سایز (کوچک و بزرگ) موجود است. مینیمالیست ها اغلب طرفدار زندگی سالم هستند ، بنابراین قدردان چیزی شبیه به این می شوند که بتواند آب یا چای آنها را برای روز نگه دارد.

12. صندلی راحتی کیسه ای

صندلی راحتی کیسه ای

اگر گیرنده شما زحمتکشی است که روز را روی لپ تاپ خود می گذراند ، این یک هدیه مناسب است. این صندلی ارگونومیک با عشق فراوان در نیوزیلند ساخته شده است تا از پشت شما پشتیبانی کند و احساس راحتی کند. این پارچه از پارچه های با کیفیت بالا ساخته شده و لمس آن نرم و تمیز است.

13. جعبه دستمال کاغذی

جعبه دستمال کاغذی

سادگی و آراستگی این جلد جعبه دستمال کاغذی از فروشگاه Umbra یک هدیه عالی برای هر فرد مینیمالیستی در آن مکان خواهد بود. برای چشم بسیار آرامش بخش است و ساختار پیچیده ای ندارد ، و به همین دلیل آن را به یک حمام یا هر اتاق کاملاً مناسب اضافه می کند.

14. کیف ابری ساده

کیف ابری ساده

این کیف ابری BAGGU که در شش رنگ دوست داشتنی عرضه می شود ، برای کسانی که کیف شانه را ترجیح می دهند بسیار توصیه می شود. اندازه بسیار مناسبی برای نیازهای فعالیت در فضای باز شما دارد ، زیرا کاملاً جادار است. همچنین استفاده از آن مناسب و کاملاً بادوام است. از همه بهتر ، می توان آن را پس از استفاده در کیسه تا کرد.

15. شلف و قفسه قابل نصب

شلف و قفسه قابل نصب

برای کسانی که عاشق مطالعه هستند ، بهترین هدایا شامل کتاب ، قفسه کتاب ، نشانک و هر چیز دیگری است که به کتاب مربوط باشد. اگر شخصی خاص در زندگی شما طرفدار کتاب و یک مینیمالیست است ، پس این دارنده کتاب کاملا مناسب است.

نه تنها ظریف و لطیف است ، بلکه دارای سخت افزار نصب پنهانی است که به زیبایی کلی جلوه ای شناور می بخشد. محکم و خوش ساخت است و می تواند تا 15 پوند کتاب را در خود جای دهد.

16. دستگاه چندکاره

دستگاه چندکاره

در اینجا یک هدیه کاملا کاربردی برای تقریباً هرکسی در زندگی شما وجود دارد که شامل مینیمالیست ها نیز می شود. گلدان های فوری زندگی همه را آسان می کنند. با آن می توانید کارهای زیادی انجام دهید! می تواند به عنوان زودپز ، پلوپز ، زودپز ، زودپز ماست ، بخارپز ، ظرف قابلمه و حتی گرم کننده غذا باشد.

گلدان های فوری متنوعی وجود دارد ، اما این مورد را از فروشگاه Instant Pot Store پیشنهاد می کنیم. در آمازون و سایر سیستم عامل های فروش آنلاین امتیاز بالایی دارد و به نظر می رسد بسیاری از خریداران از آن راضی هستند.

17. بلندگوی هوشمند

بلندگوی هوشمند

اگر در حال خرید هدیه شخصی هستید که طرفدار فناوری است زیرا آنها در زندگی خود بسیار مشغول هستند ، این بلندگوی هوشمند بسیار مناسب است. این بلندگو با کنترل صدا می تواند کارهای بسیار بیشتری از آنچه تصور می کنید انجام دهد. راه اندازی آن نیز بسیار آسان است.

18. دفتر یادداشت هوشمند

بلندگوی هوشمند

در اینجا یک ایده هدیه شگفت انگیز دیگر برای افراد مشغول وجود دارد: یک دفترچه یادداشت هوشمند. این دفترچه یادداشت از فروشگاه Rocketbook می تواند با همگام سازی یادداشت های شما با ارائه دهنده خدمات ابری ، کارهای سازمانی شما را ساده تر کند.

19. کیف های سازمان دهنده

کیف های سازمان دهنده

این یک سازمان دهنده نمونه کارها کیف برای وسایل ، اسناد ، کارت ها ، صورتحساب ها و سایر موارد ضروری شما است که همیشه باید با خود ببرید. این کیف علاوه بر عملکرد چندگانه ، ضد آب است ، بنابراین جای نگرانی از مرطوب شدن وسایل شما نیست.

این کیف هشت جیب دارد که در آن می توانید دفترچه یادداشت ، برنامه ریز ، خودکار ، آیپد و سایر وسایل را در آن قرار دهید. همچنین دارای دو جیب خارجی برای مواردی است که می خواهید به راحتی به آنها دسترسی پیدا کنید. برای مینیمالیستی که عاشق مسافرت است یا همیشه عجله دارد ، این کیف ضروری است!

20. دستگاه مرطوب کننده مه

دستگاه مرطوب کننده مه

همانطور که قبلاً اشاره کردیم ، افراد مینیمال اغلب مواردی را که مربوط به سلامتی و محیط زیست هستند دوست دارند ، بنابراین این دستگاه رطوبت ساز (با روغنهای اساسی) یک هدیه عالی برای آنها است. تعداد زیادی رطوبت ساز وجود دارد ، اما ما این مورد را از Everlasting Comfort انتخاب کردیم به دلیل بازخورد مثبت مشتریان در آمازون و سایر سیستم عامل های فروش آنلاین.

21. اکانت نامحدود رسانه های دیجیتال

اکانت نامحدود رسانه های دیجیتال

برای مثال Kindle Unlimited خواندن و شنیدن نامحدود برای کسانی که عاشق کتاب و داستان هستند ، ارائه می دهد. تا زمانی که برنامه Kindle را داشته باشید با هر دستگاهی سازگار است. برای کسانی که می خواهند زندگی غنی و بدون سر و صدا زیادی داشته باشند ، Kindle جواب می دهد!

22. عضویت نامحدود صوتی

عضویت نامحدود صوتی

همانند Kindle Unlimited ، یک عضویت Audible یک هدیه فیزیکی نیست ، اما مطمئناً یک عضو مفید است. این برای دوستان شما است که دوست دارند به کتاب های صوتی ، پادکست ها و سایر کارهای اصلی موجود در Audible گوش دهند. سطوح مختلفی از عضویت وجود دارد ، بنابراین می توانید یکی از مناسب ترین ها را انتخاب کنید.

23. کیف مسافرتی

کیف مسافرتی

شاید دوست مینیمالیست شما نوعی باشد که دوست دارد به مکان های دور سفر کند. در این صورت ، کیف های ارائه شده در سایت Away Travel ممکن است مفید باشند. بیشتر کیف هایی که سایت ارائه می دهد برای افرادی ساخته شده است که می خواهند همه چیز را ساده نگه دارند – مناسب یک فرد مینیمال!

24. خاطره نویسی

خاطره نویسی

بسیاری از افراد مینیمال از برنامه ریزی و سازماندهی لذت می برند ، بنابراین یک ژورنال ایده هدیه ای عالی برای آنها است. این Self Journal را توسط BestSelf ، یک برنامه ریز 13 هفته ای بدون تاریخ که برای کمک به مردم در تولید و مثبت تر بودن در مورد اهداف و اهداف خود طراحی شده است ، بررسی کنید.

نتیجه
ایده های هدیه ای که در بالا به اشتراک گذاشته ایم تنها برخی از مواردی است که مینیمالیست ها ممکن است از دریافت آنها لذت ببرند. اگر در یافتن هدیه مناسب برای مینیمالیست زندگی خود مشکل دارید ، امیدواریم که این لیست چند ایده ارزشمند را ارائه دهد. یکی را پیدا کنید که عزیز شما از آن لذت ببرد و او را با یک هدیه عالی شگفت زده کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی اصلی