جملات ناب تبریک تولد

تولد بعدی را که جشن می‌گیرید، با کارت‌های تولد شخصی‌سازی شده همراه با جملات ناب تبریک تولد یا آرزوی تبریک گلچین شده تبریک بگویید، مطئنا با این کار یک روز خاص برای فرد می سازید، فرقی نمی‌کند تولد خود را جشن می‌گیرید یا تولد شخص دیگری، می‌توانید به فهرست نقل قول‌های تولدت مبارک ما برای کمک به نشان دادن لبخند بر لبان دیگران تکیه کنید. جملات تولد که از الهام‌بخش و خنده‌دار گرفته تا نقل فول های زیبا، فهرست نقل قول‌های زیر را مرور کنید تا بهترین مورد را پیدا کنید.

birthday

50 نقل قول تولد، آرزو، و پیام های متنی برای دوستان و خانواده

وقتی یکی از نزدیکان و عزیزان شما یک سال دیگر بزرگتر می شود، باید هر کاری که می توانید انجام دهید تا روز او را به یاد ماندنی کنید. چه در حال برگزاری یک جشن تولد، یک مهمانی کوکتل یا برنامه ریزی یک شام در رستوران مورد علاقه فرد افتخاری باشید، باید به مهمان افتخاری یک کارت تبریک تولد و یک هدیه تولد بدهید. امسال بگویید «تولدت مبارک!» با یک کارت سفارشی و چند کلمه که هیچ کس فراموش نمی کند. چه به دنبال تبریکی باشید که کسی را وادار به خندیدن کنید یا به دنبال اشک‌ریزان دل‌گرم کننده باشید، این نقل‌قول‌های تولد نقطه خوبی برای شروع هستند. نقل قول یا پیامی را پیدا کنید که برای شما مناسب باشد و با آن سازگار شوید.

خانواده در حال جشن تولد دور یک میز شام در حالی که نقل قول های تبریک تولد را می خوانند

هنگامی که با یک کارت تبریک تولد خالی روبروی خود می نشینید، تعجب نکنید اگر به نظر می رسد نمی توانید قلم را روی کاغذ بیاورید. بسیاری از ما وقتی برای نوشتن کارت تبریک تولد می نشینیم، به خصوص برای افرادی که بیشتر دوستشان داریم، یک مورد بلاک نویسنده مواجه می شویم. مطمئناً، صاحب افتخار می‌داند که چقدر او را دوست دارید و از او قدردانی می‌کنید، اما یادآوری آن‌ها در روزشان ضرری ندارد. آرزوهای تولد خود را در کارت های تولد شخصی زیبا و یا شاید بسته های مراقبت از تولد همراه کنید. حتی می‌توانید تمام عکس‌های مورد علاقه‌تان از دختر یا پسر تولد را با هم در کتاب عکس جشن یا تقویم تولد بچسبانید تا عشق شما را در تمام طول سال یادآوری کند.

نقل قول های تولد زیر برای خانواده و دوستان زیباترین کارت های شما را به همراه خواهد داشت. به هر بخش مربوطه در زیر بروید:

یک سال دیگر بزرگتر و دلیل دیگری برای جشن گرفتن! با یکی از این آرزوهای تولد الهام بخش، پیام کارت تولد خود را آینده‌نگر کنید. سپس، آرزوهای خود را به یک کارت عکس مات برای لمس مدرن و شخصی اضافه کنید.

«زندگی خود را با لبخند بشمار نه اشک. سن خود را بر اساس دوستان بشمارید نه سال ها. تولدت مبارک!”
“تولدت مبارک! امیدوارم همه آرزوها و رویاهای تولدت محقق شوند.»
“آرزویی برای تو در روز تولدت، هر چه می خواهی دریافت کنی، هر چه می خواهی بیابی، هر آرزویی که می خواهی در روز تولدت برآورده شود و همیشه. تولدت مبارک!”
«یک سال پر ماجراجویی دیگر در انتظار شماست. با جشن تولد با شکوه و شکوه از آن استقبال کنید. برای شما یک تولد بسیار شاد و پر از شادی آرزو می کنم!»
باشد که شادی که در گذشته گسترش داده اید در این روز به شما بازگردد. با آرزوی تولد بسیار مبارک!”
“تولدت مبارک! زندگی شما به سرعت در حال افزایش است و به استراتوسفر منفجر می شود. کمربند ایمنی ببندید و مطمئن شوید که از سفر لذت خواهید برد. تولدت مبارک!”
“در این تولد، برای شما شادی و عشق فراوان آرزو می کنم. باشد که همه رویاهای شما به واقعیت تبدیل شوند و ممکن است خانم شانس امروز به خانه شما بیاید. تولد یکی از شیرین ترین افرادی که تا به حال شناخته ام مبارک.»
“انشاالله بزرگترین شادی های زندگی و سعادت بی پایان نصیب شما شود. پس از همه، شما خودتان هدیه ای به زمین هستید، پس لایق بهترین ها هستید. تولدت مبارک.”
شمع ها را حساب نکنید… چراغ هایی را که می دهند ببینید. سالها را حساب نکن، بلکه عمری را که داری بشمار. با آرزوی لحظات فوق العاده ای در پیش رو. تولدت مبارک.”
“گذشته را فراموش کن؛ به آینده امیدوار باشید، زیرا بهترین چیزها هنوز در راه است.»
«تولدها یک شروع جدید، یک شروع تازه و زمانی برای پیگیری تلاش های جدید با اهداف جدید است. با اعتماد به نفس و شجاعت به جلو حرکت کنید. شما یک فرد بسیار خاص هستید. باشد که امروز و همه روزهای شما شگفت انگیز باشد!»
«تولد شما اولین روز یک سفر 365 روزه دیگر است. نخ درخشانی در ملیله های زیبای جهان باشید تا امسال را به بهترین سال تبدیل کنید. از سواری لذت ببرید.”
“خوشحال باش! امروز روزی است که شما را به این دنیا آورده اند تا مایه برکت و الهام برای مردم اطرافتان باشید! شما یک شخص فوق العاده هستید! باشد که تولدهای بیشتری به شما داده شود تا تمام رویاهایتان را برآورده کنید!»
هنگامی که پیام تولد کامل را پیدا کردید، از این کارت های تولد عالی و ایده هایی برای خاص کردن روز عزیزتان در هر سنی الهام بگیرید:

هدیه تولد | کارت پستال | تقویم تولدهای خانوادگی | هدایا | هدیه برای کودکان | کارت های تولد خلاقانه | ایده های کارت تولد | لوازم غرفه عکس تولد | بهترین افراد

هدایای آنالیز شده | بسته های مراقبت از تولد

جملات خنده دار تولدت مبارک برای بهترین دوست
تولدها پر از خنده و شادی است. هنگامی که دوست عزیز شما کارت تولد خود را باز می کند، می دانید که چرا آنها نمی توانند از لبخند زدن دست بردارند. یکی از این نقل قول های خنده دار تولدت مبارک را انتخاب کنید یا آنها را با کلمات خود ترکیب و مطابقت دهید تا برای یک دوست عالی، یک روز عالی و آرزوهای عالی برای سال آینده ایجاد کنید. برای سرگرمی بیشتر در جشن تولد، وسایل غرفه عکس تولد را برای تصاویری تنظیم کنید که همه مهمانان تولد را بخنداند.

جملات تبریک تولد برای پسر

“تولدت مبارک! باشد که دیوار فیس بوک شما پر از پیام های افرادی باشد که هرگز با آنها صحبت نمی کنید.
“تو امروز از دیروز بزرگتر هستی اما از فردا جوانتر، تولدت مبارک!”
«گذشته را فراموش کن، نمی‌توانی آن را تغییر دهی. آینده را فراموش کنید، نمی توانید آن را پیش بینی کنید. و حال را فراموش کن، من برایت نگرفتم. تولدت مبارک!”
«تولدت مبارک. یک قدم به زیرشلوار بزرگسال نزدیکتر شد.»
“تولدت مبارک به یکی از معدود افرادی که می توانم تولدش را بدون یادآوری فیس بوک به یاد بیاورم.”
“تولدت مبارک! می دانی، آنقدرها پیر به نظر نمی آیی. اما پس از آن، شما آنقدرها هم جوان به نظر نمی رسید.»
“تولدت مبارک برای کسی که باهوش، زرق و برق دار، بامزه است و من را خیلی به یاد خودم می اندازد… از جوجه ای به جوجه افسانه ای دیگر!”
«در مورد پیر شدن خیلی عجیب نباش! سن ما فقط به تعداد سال‌هایی است که دنیا از ما لذت برده است!»
“با بزرگتر شدن سه چیز اتفاق می افتد. اولین مورد این است که حافظه شما می رود، و من نمی توانم دو مورد دیگر را به یاد بیاورم. تولدت مبارک!”
به نقل از شکسپیر: «از الاغت مهمانی بگیر!»
“شما فقط یک بار جوان هستید، اما می توانید برای یک عمر نابالغ باشید. تولدت مبارک!”
«در روز تولدت، به این فکر کردم که زیباترین هدیه دنیا را به تو بدهم. اما بعد متوجه شدم که این امکان پذیر نیست زیرا شما خود زیباترین هدیه در جهان هستید.
“تولدت مبارک برای کسی که همیشه جوان است!”
«دوباره زمان تولد است و وای! الان یک سال بزرگتر شدی! پس دلقک کنید و کمی سرگرم شوید تا این تولد را به بهترین شکل خود تبدیل کنید. تولدت مبارک!”
«فقط می‌خواستم اولین کسی باشم که تولدت را تبریک می‌گویم تا بتوانم نسبت به سایر نیکوکارانت احساس برتری کنم. پس تولدت مبارک!»
«تبریک می‌گویم که باتجربه‌تر هستید. من مطمئن نیستم که امسال چه چیزی یاد گرفتید، اما هر تجربه ما را به افرادی که امروز هستیم تبدیل می کند. تولدت مبارک!”
وقتی بچه‌های کوچک در مهمانی‌تان می‌پرسند چند سال دارید، باید جلو بروید و به آنها بگویید. در حالی که حواسشان پرت می شود و سعی می کنند آنقدر زیاد بشمارند، شما می توانید لقمه ای از کیک آنها را بدزدید! تولدت مبارک!”

نقل قول های زیبای تولدت مبارک برای او
مهم نیست که گیرنده کارت تولد شخصی شما چه کسی باشد، چیزی شیرین در مورد افزودن نقل قول های تولدت مبارک و گرم ترین آرزوها به کارت های شما وجود دارد. اگر می‌خواهید برای مادر یا خواهرتان، یک دوست عالی، یکی از اعضای خانواده محبوبتان یا یکی از عزیزانتان یک پیام کارت تولد بنویسید، حتماً از یکی از این احساسات تولد برای آرزوی سلامتی او استفاده کنید. ما برای هر دختر خاص زندگی شما آرزوهای تولد داریم – از اولین تولد تا تولد 80 سالگی او. در اینجا تعدادی از شیرین ترین آرزوهای تولد برای او وجود دارد که می توانید برای هر زن بزرگ زندگی خود بفرستید تا تولدی فوق العاده داشته باشد. این آرزوهای تولد را به کارت تولد عکس، تقویمی از عکس‌های خانوادگی، یا سایر هدیه‌های شخصی‌شده‌ای که او دوست دارد اضافه کنید.

جملات تبریک تولد برای مادر

“با آرزوی روزی پر از شادی و سالی پر از شادی. تولدت مبارک!”
“برای هر لحظه از روز خاص شما لبخند می فرستم … اوقات فوق العاده ای داشته باشید و تولد بسیار مبارکی داشته باشید!”
“امیدوارم روز خاص شما تمام آنچه را که دلتان می خواهد برای شما به ارمغان بیاورد! در اینجا روزی پر از شگفتی های دلپذیر را برای شما آرزو می کنیم! تولدت مبارک!”
“در روز تولد شما برای شما آرزو می کنیم که هر چیزی را که در زندگی بیشتر می خواهید همان طور که تصور می کردید یا بهتر از آن به دست شما برسد. تولدت مبارک!”
“برای شما یک دسته گل شادی می فرستم … برای تبریک تولد شما!”
“با آرزوی یک روز زیبا همراه با سلامتی و شادی برای همیشه. تولدت مبارک!”
“این یک لبخند از طرف من است… برای شما آرزوی روزی دارم که همان خوشبختی و شادی را برای من به ارمغان می آورد. تولدت مبارک!”
“در این روز فوق العاده، بهترین های زندگی را برای شما آرزو می کنم! تولدت مبارک!”
“ممکن است در کنار شما نباشم و روز خاص شما را با شما جشن بگیرم، اما می خواهم بدانید که من به شما فکر می کنم و تولدی فوق العاده برای شما آرزو می کنم.”
“آرزو دارم که همه آرزوهای شما محقق شود. تولدت مبارک!”
«سال‌ها پیش در چنین روزی، خداوند تصمیم گرفت فرشته‌ای را به زمین بفرستد. فرشته قرار بود زندگی ها را لمس کند و این اتفاق افتاد! تولدت مبارک فرشته نازنین من!»
“برایت یک تبریک تولد با تمام عشقم می فرستم. تولدت خیلی مبارک باشه!»
” تولدت مبارک. از دوستان خوب و واقعی، از دوستان قدیمی و جدید، باشد که خوشبختی با شما همراه شود و خوشبختی نیز!
«یک جشن ساده، یک جمع دوستان. در اینجا برای شما آرزوی خوشبختی و شادی بی پایان دارم.»
“همیشه تبریک تولد به کسی بسیار شیرین است.”
“تولد یکی از بهترین دوستانم مبارک. اینجا یک سال دیگر برای خنده است

شوخی های خودمان را انجام می دهیم و همدیگر را عاقل نگه می داریم! دوستت دارم و تولدت مبارک!»
«در این روز خاص، من برای شما و زندگی‌تان نان تست می‌کنم. تولدت مبارک.”
“تو جوان تر از همیشه به نظر می آیی! تولدت مبارک!”
“کلمات به تنهایی برای بیان اینکه چقدر خوشحالم که یک سال دیگر از زندگی خود را جشن می گیرید کافی نیست! آرزوی من برای شما در روز تولدتان این است که همیشه شاد و سلامت باشید. هرگز تغییر نکن! تولدت مبارک عزیزم.”
باورم نمیشه چقدر خوش شانسم که دوستی مثل تو پیدا کردم. شما هر روز از زندگی من را بسیار خاص می کنید. هدف من این است که مطمئن شوم تولد شما یکی از خاص ترین روزهای تاریخ است. من نمی توانم صبر کنم تا با شما جشن بگیرم!»
دوستی مثل شما از زیباترین الماس بی‌ارزش‌تر است. شما نه تنها قوی و عاقل هستید، بلکه مهربان و متفکر نیز هستید. روز تولد شما فرصت مناسبی است تا به شما نشان دهم که چقدر برایم مهم است و چقدر از داشتن شما در زندگی سپاسگزارم. تولدت مبارک!”
“امیدوارم امروز، در مهمانی خود، در حالی که بهترین تولد خود را با شادی جشن می گیرید، برقصید و دیگران آواز بخوانند.”
تبریک تولد برای او
شما در زندگی خود یک پسر، یک دوست، یک مرد، یک مرد دارید. او هر که باشد تولد دارد. وقتی پیام تولدی برای او دارید، می‌خواهید کلمات مناسب را پیدا کنید و می‌خواهید معنی‌دار باشد. تولد دوستت هست؟ مال برادرت؟ شاید تولد پسرت باشه با قرار دادن یک پیام تولد شخصی برای او در یک کارت تولد شخصی، به هر یک از مردان زندگی خود بفهمانید که چقدر برای شما خاص است.

“امیدوارم تولد شما هم مثل شما باشد… کاملاً عالی.”
“با آرزوی تولدی که به همان اندازه شما فوق العاده است!”
«همه روز تولد دارند. تو فقط لباست را بهتر از بقیه می پوشی!»
“تو به دنیا آمدی و دنیا جای بهتری شد.”
“شما بزرگتر نیستید – فقط متمایزتر هستید.”
“خوشحالم که دوستی مثل شما دارم. تولدت مبارک دوست عزیز. باشد که روز خاص شما مملو از شادی و عشق باشد.»
“امروز روز توست، جوری زندگی کن که انگار پادشاه دنیا هستی و به حرف دیگران اهمیت نده، این روز فقط برای توست! تولدت مبارک.”
“بهترین آرزوها در روز تولد شما! باشد که امروز حداکثر لذت را داشته باشید و فردا حداقل خماری داشته باشید!»
درست مثل یک شراب خوب، به نظر می رسد با افزایش سن بهتر می شوید. تولدت مبارک، پسر خوش تیپ!»
«هی پسر تولد! من این آرزوی کنایه آمیز تولد را برایت می فرستم زیرا می دانم که تو برای احساسات عادی انسانی خیلی باحالی.»
“ارسال عشق برای جذاب ترین مرد زندگیم. شما همیشه بهترین ها را از من بیرون می آورید. من نمی دانم چگونه این کار را انجام می دهید، اما من شما را به خاطر آن دوست دارم. تولدت مبارک.”
“تولدت مبارک به یک پسر بزرگ! شما خیلی برای دیگران انجام می دهید. امیدوارم بتوانید در روز بزرگ خود کمی برای خودتان وقت بگذارید. شما به اندازه هر کس دیگری و بیش از همه لیاقتش را دارید.»
پیام های کوتاه و شیرین تولد
و افزودن یک پیام تولد شخصی به کارت تبریک تولد برای شخصی، راهی عالی برای ایجاد احساس شگفت انگیز در روز خاص خود است. خنده‌دار است که شما هرگز متوجه نمی‌شوید که کمی تلاش اضافی شما چقدر ارزش دارد تا زمانی که از شخصی که کارت شما را دریافت کرده است به شما بگوید که چه شگفت‌انگیز بوده و چقدر او را خوشحال کرده است. در اینجا یک نکته وجود دارد: پیام شما نباید طولانی باشد. فقط صادقانه شما هرگز نمی توانید به سادگی یک یا دو خط در مورد آن شخص یادداشت کنید یا به او بگویید که امیدوارید از روز خود لذت برده باشد. برای کسی بسیار پرمعنی تر از دیدن یک نام خط خورده در پایین است! پیام‌های تولد کوتاه و شیرین ما را در زیر بررسی کنید تا به شما کمک کند در کارت تولد چه چیزی بنویسید.

“امیدوارم همه آرزوهای تولدت برآورده شوند!”
“این روز خاص شماست – بیرون بروید و جشن بگیرید!”
“امروز بزرگترین بخش شادی را برای شما آرزو می کنم.”
“امیدوارم جشن شما خاطرات خوش بسیاری برای شما رقم بزند!”
“سن ما فقط به تعداد سالهایی است که دنیا از ما لذت برده است!”
“از روز خاص خود لذت ببرید.”
“بهترین تولدت را داشته باشی!”
“سال پیش رو هر کجا که شما را ببرد، امیدوارم شاد باشد.”
“روز تمام مال شماست – لذت ببرید!”
«تولدت مبارک برای سوار شدن من یا بمیر. شما را دوست دارم!»
“در روز تولدت به تو فکر می کنم و برایت آرزوی خوشبختی می کنم.”
“بهترین آرزوها را در روز تولدت – انشالله که آرزوهای زیادی داشته باشی.”
“به سلامتی شما برای یک سفر دیگر به دور خورشید!”
«امروز درباره شماست. من نمی توانم صبر کنم تا تمام روز را جشن بگیرم!»
“تولدت مبارک! زندگی، عشق و ماجراجویی بیشتر با شماست!»
افکار بسته
این نقل قول های تولد مکان خوبی برای شروع هستند، اما فکر نکنید که باید فقط به آنچه در اینجا نوشته شده است پایبند باشید. احساسات درون کارت تولد خود را حتی بیشتر با یک شوخی درونی یا لحظه خاص بین خود و پسر یا دختر تولد شخصی کنید. ارسال کارت های تولد صمیمانه و خلاقانه با نیت درست می تواند تفاوت را در روز بزرگ یک فرد ایجاد کند. با ساده ترین آرزوی تولد از شما احساس خاص بودن را در آنها ایجاد کنید. همچنین، قبل از رفتن، فقط به استفاده از این نقل قول های تولد برای کارت ها محدود نباشید. می‌توانید آن‌ها را روی قطعات تزئینی چاپ کنید و در اطراف مهمانی آویزان کنید، از آن‌ها در دعوت‌نامه جشن تولد یا هر طور که می‌خواهید استفاده کنید. حتی می توانید از آنها به عنوان الهام بخش برای غرفه عکس استفاده کنید

لوازم جانبی مهمانی گرفتن؟ با بنرهای سفارشی، قاب های سلفی و تابلوهای حیاط، آن را فراموش نشدنی کنید. البته، با هدایای تولد از Shutterfly، به عزیزتان چیز خاصی بدهید. برای جشن گرفتن آماده شوید! کارت تبریک تولدت مبارک ایده های اضافی برای تولد برای سنین خاص: مهم نیست که چه روز تولدی در زندگی شما یا عزیزانتان در پیش است، Shutterfly همه چیزهایی را که برای تبدیل آن به یک نقطه عطف خاص نیاز دارید ارائه می دهد. ایده‌ها و الهام‌بخش‌های زیر را برای تولدهای نقطه عطف محبوب مرور کنید:
متبع:
https://www.shutterfly.com/ideas/happy-birthday-quotes/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی اصلی