کادو و هدیه برای زنان، 26 کادو خاص و ویژه برای بانوان

هدیه برای زنان؛ داشتن ایده های عالی برای هدیه برای زنانی که از قبل همه چیز مورد نیاز خود را دارند، بسیار دشوار است. و همچنین زمانی که ذهن خود را برای هدیه دادن و کادو دادن خیلی خاص به مادرتان، خواهرتان، همسرتان یا بهترین دوستتان، چالش‌برانگیزتر هم می‌شود.

وقتی می خواهید هدیه انتخاب کنید و گزینه هایی که به ذهنتان می رسد بررسی کنید مدنظر داشته باشید که منحصر به فرد فکر کنید، متفکرانه فکر کنید، شخصی فکر کنید. به هدایایی فکر کنید که آنها واقعاً از آنها استفاده خواهند کرد. (اگر واقعاً گیج شده اید، کارت های هدیه نیز می توانند جایگزین خوبی باشند.)

برای کمک به شما در مورد هدیه دادن، ما بهترین هدایا را برای زنان از همه نوع شخصیت، با هر قیمتی و برای هر مناسبتی، چه برای تعطیلات، چه روز مادر، چه روز ولنتاین، و تولدها نیاز داشته باشید، گردآوری کرده ایم.

در این مقاله ویژه از کادونه بهترین ایده های هدیه سال 2021 برای زنانی که سخت پسند هستند گردهم آورده ایم تا انتخاب شما را آسان کنیم.

1- دوچرخه برقی یا پدالی

دوچرخه برقی یا پدالی

هدیه برای زنانی که عاشق سرگرمی دوچرخه سواری هستند و موتورسواری و هیجان را دوست دارند.
دوچرخه‌های برقی می‌توانند دوچرخه‌سواری معمولی را کمی سرگرم‌کننده‌تر (و سرحال‌تر) کنند. این دوچرخه ها امکانات و قیمت های متفاوتی دارند که با توجه به بودجه و سلیقه شما و همچنین شناختی که از طرف مقابل دارید، می توانید تهیه کنید و یک هدیه خاص و سلامتی را به کسی که دوستش دارید، هدیه دهید.

2- هدیه برای زنی که شاغل است: کیف راحت جادار

هدیه برای زنی که شاغل است: کیف راحت جادار

این وسیله مقرون به صرفه در رنگین کمانی با رنگ‌های مختلف عرضه می‌شود و به اندازه کافی جادار است که بتواند همه چیزهای ضروری را حمل کند، با دو جیب بزرگ در بیرون برای چیزهایی که باید در دسترس باشند. خانم ها از این هدیه های ساده و کاربردی و زیبا قطعا خوششان می آید.

3- روپوش گلدار حمام

روپوش گلدار حمام

برای زنی که هدایای خاص را دوست دارد: لباس یا روپوش گلدار حمام

روپوش گلدار حمام که هم زیبا باشد و هم جنس خوب و لطیفی داشته باشد هم یک ایده جذاب و جدید برای کادو دادن به خانم ها می باشد که شما می توانید در مناسبت های معمولی و غیرعاشقانه از آن استفاده کنید.

4- تقویم با عکس شخص با مفهوم مهربانی و تاریخ تولد مشخص

تقویم با عکس شخص با مفهوم مهربانی و تاریخ تولد مشخص

برای دخترانی با طرز فکر رشد هستند و مدیریت زمان دارند: تقویم 365 روز مهربانی
این تقویم روزانه نکات، نقل قول‌ها و ایده‌هایی را ارائه می‌کند تا به گیرنده شما کمک کند تا مهربانی را یک روز در یک زمان تقویت کند. در رابطه با تقویم ایده های زیادی وجود دارد که می توانید یک کادو خلاقانه و نو ایجاد کنید.

5- کیت کامل بافتنی

کیت کامل بافتنی

برای آموزش بافندگی ابتدایی: کیت همه چیز برای مبتدی ها. با این کیت به آنها کمک کنید تا یک روسری راحت برای خود (یا یکی از عزیزان خود) بسازند، که شامل همه چیزهایی است که برای ساختن یک روسری ساده نیاز دارند، از جمله دستورالعمل های واضح و طرح های خاص برای به کار انداختن آنها و به کارگیری آنها.

6- تی شرت یقه گرد مشکی ساده با جنس عالی

تی شرت یقه گرد مشکی ساده با جنس عالی

یک تی شرت گران با جنس عالی و لوکس می تواند کادو خوب و راحتی باشد. این یک ولخرجی است، اما این تی شرت لوکس فوق نرم یکی از ضروریات روزمره است که او بارها و بارها می پوشد.

7- گلدان مرطوب خودآبیاری کننده

گلدان مرطوب خودآبیاری کننده

با این گلدان‌های دوجداره خلاقانه به گیاه کمک کنید که رشد کند. برخی گلدان های سفالی دوجداره داخلی به گیاه اجازه می‌دهد فقط رطوبت مورد نیاز خود را دریافت کند و شیشه بیرونی آب اضافی را به نگه می دارد (و حتی از بیرون آمدن آب اضافی و کثیف کاری هم جلوگیری می‌کند). البته باید خاطر نشان کرد که این ها ایده هایی هستند برای کادو دادن به زنان! شاید تهیه برخی از آنها سخت باشد. ما در همین مقاله اگر محصول خوبی در این موارد باشد حتما لینک خواهیم کرد.

8- محصولات زیبایی

برای طرفداران زیبایی سازگار با محیط زیست

محصولات زیبایی

پک محصولات زیبایی شامل کرم های مختلف و ماسک های مختلف و سایر لوازم آرایشی که مناسب پوست باشند و شیمیایی نباشند شاید بهترین کادو برای زنان سخت پسند باشد، چرا که حتی سخت پسندترین خانم ها هم از محصولات زیبایی استقبال می کنند.

9- حلقه طلا یا جواهر برای طرفداران جواهرات

حلقه طلا یا جواهر برای طرفداران جواهرات

مثلا یک نوع انگشتر برجسته قابل تنظیم (کوچک و بزرگ شونده) وجود دارد که می تواند مناسب همه خانم ها و دخترها باشد. (بنابراین نیازی به نگاه کردن به اندازه حلقه نیست) همچنین این طلا و جواهرات در هر دو رنگ طلایی و نقره ای موجود است.

10- برای دوستداران غذای خوب: کاکائو نعناع

برای دوستداران غذای خوب: کاکائو نعناع

این غذای فوق‌العاده حاوی ماکا و دو نوع نعناع است که به پر کردن آن با آنتی‌اکسیدان‌ها کمک می‌کند و آن را به یک فنجان عالی برای لذت بردن چه در شیر داغ یا قهوه صبحگاهی تبدیل می‌کند.

11- دمپایی قرمز: برای خانمی با پاهای سرد

دمپایی قرمز: برای خانمی با پاهای سرد

دمپایی‌های شیک با آستر به خانم ها کمک می‌کند تا احساس کنند روی ابرها راه می‌روند – و گیره‌های کوچک پلاستیکی روی کف پایشان این اطمینان را می‌دهد که بدون لیز خوردن، روی زمین محکم قدم بردارند. این یک هدیه برای سلامتی و زیبایی است.

12- ماسک های فیس توری

ماسک های فیس توری

کلکسیون ورق ماسک: مجموعه ماسک صورت
مثلا فیس‌توری به خاطر ماسک‌ها و سرم‌های شگفت‌انگیز و با الهام از زیبایی K معروف است. برای طرفداران زیبایی، یکی از این مجموعه ی عظیم ماسک ها را انتخاب کنید که پوست آنها را برای ماه ها درخشان نگه می دارد. در واقع شما سلامت و زیبایی را به خانم ها هدیه می دهید و چه هدیه ای بهتر از این …!

13- کلکسیون زمستانی شکلات

کلکسیون زمستانی شکلات 

مجموعه ای از سه تخته شکلات ایسلندی دارای سه طعم خوش طعم را تصور کنید: نوک تیره و شکلات، شیر و کلوچه، و ادویه سفید با کارامل. و البته که این طعم ها می تواند متفاوت باشد. می‌توانید آن‌ها را با یک کتاب خوب هدیه دهید.

14- پخش کننده رایحه زیبا

پخش کننده رایحه زیبا

برای طرفداران بوی تازه
این جای پخش کننده بوی شیک به‌عنوان یک شیء هنری زیبا هم جلوه دارد و هم پخش‌کننده بوی مورد علاقه‌ طرف مقابلتان است.

15- Amazon Fire TV یا هر تکنولوژی جایگزین

Amazon Fire TV یا هر تکنولوژی جایگزین

برای شخصی که هرگز نمی تواند کنترل از راه دور را پیدا کند! این تلویزیون ها را ​​می توان به طور کامل با صدا فعال کرد، فقط کافیست بگویید «الکسا، چیزی برای تماشا پیدا کن» و او توصیه هایی را ارائه می دهد، نام برنامه یا حتی نام بازیگر را خود این تلویزیون به شما خواهد گفت. واقعا شگفت انگیز است، اما وجود دارد. در ایران هم تکنولوژی هایی که یک گپ از مشکلات فعلی ما را پر کنند زیاد هستند و باید کمی متفاوت نگاه کنید.

16- پایه کیک و غذا

پایه کیک و غذا

هدیه مناسب برای کیک پزهای اینستاگرام یا مامان های آشپز و خانم های خانه دار: پایه کیک شیشه ای
دستاوردهای همسرتان را در پخت و پز، با یک پایه کیک شیشه ای دست ساز و لوکس ارتقا دهید و باعث افزایش انگیزه او شوید.

17- پالت سایه چشم یا رژ گونه

پالت سایه چشم یا رژ گونه

هدیه مناسب برای زنی که همه چیز را در مورد زیبایی و پاک و سلامت می داند: برخی پالت ها از مواد شیمیایی درست نشده اند و قابل بازیافت هستند.

18- کیف لوازم آرایشی خاکستری

کیف لوازم آرایشی خاکستری

هدیه برای کسانی که مسافر دوست دارند
وقتی با این کیف زیبا و جادار و البته کم جا وارد به مسافرت می روند، بسته بندی لوازم آرایشی را برای آنها ساده کنید. چه بهتر که ضدآب باشد و قابل شست و شو در ماشین لباسشویی باشد.

19- لباس زیر

لباس زیر

برای زنی که راحتی را دوست دارد و البته شما هم با او راحت هستید!
خانم ها در لباس های فوق العاده راحت قطعا لحظه های خود را می گذرانند. این لباس برای کسانی که به خصوص در ایام کرونا در خانه همش در حال استراحت هستند بسیار مناسب است.

20- بوکس مونسترا گیاه

بوکس مونسترا گیاه

این نوع گیاه معمولا برای خانم ها جذاب است و به طور کلی هدیه گیاه هدیه تندرستی و شادابی است که شما به دیگران می دهید. حتی می توانید از نمونه گیاهان بیشتری استفاده کنید، این فقط یک پیشنهاد است. این نکته را مدنظر داشته باشید که گلدان و رنگ و جنس آن خیلی مهم است!

21- مکان شیشه ای پرنده ها

برای کسانی که عاشق طبیعت هستند.

مکان شیشه ای پرنده ها

با این هدیه به خانم ها اجازه دهید از نزدیک با چند پرنده زیبا باشند تا با نگاه کردن به آنها یاد شما زنده شود. شاید ارزش مادی نداشته باشد ولی قطعا ارزش معنوی زیادی دارد.

22- لوازم نوشیدنی همیشه جذاب است!

لوازم نوشیدنی همیشه جذاب است!

مثلا مخلوط کن کوچک، ماگ زیبای حرارتی و نشکن، شیکر ورزشی و ظروف دمنوش در دار و یا یک جعبه مخصوص طعم های مختلف چایی یا قهوه خوری و … ایده های خوبی برای کادو دادن هستند، چرا که کسی را نمی توان یافت که از نوشیدنی بدش بیاید.

23- دوربین عکاسی آخرین مدل

دوربین عکاسی آخرین مدل

آخرین مدل ها به کسانی که عاشق عکاسی هستند اجازه می‌دهد تا با تصاویر خود، با فیلترهای لنز یا استفاده از برنامه Polaroid بازی کند، که امکان نقاشی نور، نوردهی دوگانه، تغییر سرعت دیافراگم و حتی اجرای دوربین از راه دور را فراهم می‌کند. این یک کادو لاکچری است، اما با هدیه دادن این دوربین ها شما انگیزه لازم برای حتی کسب درآمد و گسترش مهارت عکاسی را در فرد ایجاد می کنید.

24- هدیه برای خانم هایی با آشپزخانه کوچک: کباب پز برقی

هدیه برای خانم هایی با آشپزخانه کوچک: کباب پز برقی 

معمولا زنان عاشق لوازم خانه هستن. البته بیشتر زنان خانه دار! موجی از وسایل سرگرم کننده آشپزخانه (سلام، دیگ فوری و سرخ کن هوا) وجود دارد و تنوع زیادی دارند. کباب پز برقی هم پس ایده خوبی برای کادو دادن است.

25- تصویه کننده هوای خانگی

تصویه کننده هوای خانگی

این دستگاه های جمع و جور قدرت زیادی برای تمیز کردن هوای یک اتاق دارند. در حالت خودکار، حسگر آن در صورت نیاز اتاق را تمیز می‌کند – به حذف آلرژن‌ها و سایر ذرات مضر از هوا کمک می‌کند. این دستگاه ها مارک ها و قیمت ها و کیفیت های متفاوتی دارد.

26- هدفون جنس خوب فقط

هدفون جنس خوب فقط

برای زنی که فقط به کمی آرامش و سکوت نیاز دارد: هدفون حذف کننده نویز بسیار کمک کننده است.
چه زنان و چه مردان عاشق حریم شخصی و آرامش هستند تا موسیقی و صدایی که دوست دارند را بدون نویز گوش دهند. اما مدنظر داشته باشید که هدفون جنس بد و ارزان بیشتر آزاردهنده است تا آرامش دهند. لذا در جست و جوی این هدفون ها خیلی احتیاط کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی اصلی