انتخاب گل مناسب برای هدیه به بانوان

خرید گل برای هدیه، یکی از زیباترین راه های ابراز علاقه است. شاید اگر آقایان می دانستند که با اهدای گل به همسر خود، باعث چه انقلاب روحی مثبتی در او می شوند، لحظه ای در انجام این کار درنگ نمی کردند. بعضی از افراد، منتظر فرارسیدن یک مناسبت هستند تا این هدیه بهشتی را به معشوق خود هدیه کنند؛ اما ثابت شده است که خرید گل – بدون آنکه مناسبت خاصی در میان باشد – تأثیر شگرفی بر روحیه خانم ها می گذارد و شور و نشاط زیادی را در آنها برمی انگیزد. شاید عمر گل ها چندان دراز نباشد، اما تأثیر دریافت آنها به عنوان هدیه، تا مدت ها در قلب خانم ها ماندگار است. در ادامه این مطلب ما را همراهی کنید تا بیشتر به این موضوع بپردازیم.

برای خرید گل از کجا شروع کنیم؟

آیا خرید گل به عنوان هدیه کار راحتی است؟ مطمئناً نه. از آنجا که گل های بسیار زیادی در انواع و رنگ های مختلف وجود دارند، انتخاب گل مناسب هدیه به خانم ها کاری سخت و تخصصی است. بنابرین برای خرید مناسب ترین هدیه برای همسر، معشوق، همکار و یا مادر خود، اول از همه به یک راهنمای خرید دسته گل نیاز دارید. اینجاست که کادونه به یاری شما می آید.

گل فروشی آنلاین کادونه، با درنظر گرفتن مناسبت های مختلف، اقدام به ارائه گل های متنوع در قالب دسته گل، سبد گل، باکس گل و… کرده است تا انتخاب را برای شما راحت تر کند. به علاوه، از مزایای سفارش آنلاین گل نسبت به خرید حضوری می توان به صرفه جویی در وقت، اجتناب از ترافیک و حل مشکل پیدا کردن جای پارک اشاره کرد.

از دیگر مزایای سفارش آنلاین گل از کادونه، خرید با دست باز است. برای مثال، شما می توانید یک سبد گل را با گل های انتخابی خود سفارش دهید. همچنین این امکان وجود دارد که گل ها را متناسب با بودجه موردنظر خود انتخاب کنید؛ چراکه می توان لیست گل ها را براساس قیمت آنها مرتب سازی کرد.

چه گلی برای چه کسی؟

بهترین گل برای انتخاب به عنوان هدیه، گل مورد علاقه طرف مقابل شماست. اما اگر قصد دارید که او را سورپرایز کنید و نمی توانید از خودش بپرسید که به چه گلی علاقه دارد، باید بدانید که گل انتخابی شما، وابسته به رابطه ای است که با آن شخص دارید. به عنوان مثال اگر تصمیم به خرید سبد گل دارید، باید بدانید که نوع آن برای هدیه به مادر، متفاوت از نوعی است که برای هدیه به همسر و یا خواهر خود انتخاب می کنید. پس ما را همراهی کنید تا شما را در خرید آنلاین گل مناسب برای فرد موردنظرتان همراهی کنیم.

راهنمای کامل خرید گل برای خانم ها

برای خرید سبد گل، دسته گل و یا انواع دیگر پکیج ها، موارد زیادی باید مورد بررسی قرار گیرند که همانطور که گفتیم، مهم ترین آنها نوع رابطه شما با طرف مقابل است. از دیگر مسائلی که باید درنظر گرفت می توان به سبک زندگی و شخصیت آن فرد اشاره کرد.

گل مناسب برای هدیه به همسر

هیچ گلی مثل گل سرخ یا همان رز، نمی تواند احساس شما را به همسرتان متجلی کند. گل های سرخ، زیبا و خوشبو هستند و خرید سبد گل آنها، هدیه ای خیره کننده برای همسر شما خواهد بود؛ چراکه این گل های زیبا و خوشبو، نمادی از عشق، شور و علاقه هستند. اگر تجربه خرید از گل فروشی آنلاین را ندارید، توضیحات جامع و کامل فروشگاه اینترنتی کادونه، شما را در انتخاب بهترین ها راهنمایی خواهد کرد.

اگر دوست دارید نوع متفاوتی از گل را هدیه دهید، پیشنهاد ما رز نارنجی است. اما اگر رنگ نارنجی چندان مطابق سلیقه همسرتان نیست، می توانید همان رز قرمز را با گل های دیگر بیارائید. از جمله این گل ها می توان لاله قرمز را نام برد. مرکز سیاه رنگ لاله، به قلب معشوقی می ماند که از فرط حرارت عشق به سیاهی گراییده است. گل مینا هم از دیگر گزینه های مناسب برای هم آمیزی با رز قرمز است.

در گلفروشی آنلاین کادونه، خرید گل به صورت روزانه و مستقیماً از گلخانه صورت می گیرد که این روش، متضمن تازگی و کیفیت بالای گل ها است و باعث می شود تا گل های این فروشگاه، تا ۳ برابر تازه تر از گلفروشی های سنتی باشد. همچنین ماندگاری گل های فلوریا به دلیل نگهداری تخصصی، بیشتر از سایر فروشگاه ها است. پس اگر قصد دارید تا گلی به طراوت عشق میان خود و همسرتان تهیه کنید، حتماً از گل های این گل فروشی آنلاین دیدن کنید.

خرید گل برای معشوقه

خرید گل برای معشوقه

اگر می خواهید که با خرید گل، حرف دل خود را به معشوقه تان بزنید، یاس بنفش، انتخاب بی رقیبی است. این گل که نمادی از عشق در نگاه اول است، با زبان بی زبانی حس شما را نسبت به فرد موردعلاقه تان نشان خواهد داد. اما درصورتی که نخواهید از علاقه خود به شکلی عریان پرده بردارید، خرید سبد گل ترکیبی، گزینه مناسبی برای هدیه به معشوق است. آمیزش رز قرمز با رز نارنجی، سفید و هلویی، تحفه ای نفیس است که تا حدی هم از عشق شما نسبت به طرف مقابل حکایت دارد.

اگر سقف معینی را برای هزینه درنظرگرفته اید، فروشگاه آنلاین کادونه این دغدغه را هم برطرف کرده است؛ چراکه خرید بی واسطه گل از گلخانه و حذف واسطه ها، به کاهش 30 درصدی قیمت نهایی محصولات این فروشگاه نسبت به سایر فروشندگان منجر شده است.

خرید سبد گل برای روز مادر

یکی بهترین گل ها برای هدیه به مادر، میخک صورتی است؛ چرا که این گل ها نماد عشق بی کران مادرانه هستند. همچنین رز صورتی هم نشانی از قدردانی از فداکاری مادر است.

گل فروشی آنلاین کادونه، گزینه مناسبی برای غافلگیر کردن خانمی است که به او عشق می ورزید. سفیران مجرب این فروشگاه، گل انتخابی شما را در ساعتی که معینی کرده اید، به خانه یا محل کار معشوق شما ارسال می کنند تا هدیه بی نقص شما، حسی جاویدان را در روح او رقم بزند. کافیست یک بار امتحان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی اصلی