35 ایده سفارشی برای هدیه دادن به دختر جوان

کادو مناسب برای هدیه دادن به دوست دختر بسیار سخت است! معمولا خرید هدیه برای کودکان، در مقایسه با نوجوانان و جوانان، خیلی راحت‌ است. کودکان معمولا از هر هدیه‌ای استقبال می‌کنند؛ به‌طوری‌که می‌توانیم بگوییم سلیقه چندان خاصی ندارند. اما در دوران نوجوانی، گرایش‌ها و علاقه‌های فرد شکل می‌گیرد و بنابراین باید درهنگام خرید کادو برای آنها بیشتر دقت کنیم. در این مطلب ۳۵ ایده به شما ارائه می‌دهیم که موقع خرید کادو برای دوست دختر کمکتان می‌کند و شما را از سردرگمی رها می‌کند.

 هدیه دادن به دختر جوان

۱. گل و گلدان

گل و گلدان

گلدانی زیبا و کوچک هدیه‌ای مناسب به عنوان کادو برای دوست دختر است. می‌توانید از قبل گیاهی را در آن بکارید تا او فقط نگهداری از آن را یاد بگیرد یا اینکه گلدان را با خاک و بذر گل به او هدیه بدهید تا از اول، کاشتن گیاه را بیاموزد.

۲. گوشواره‌های ظریف، کادو خاص

گوشواره‌های ظریف، کادو خاص

دختران نوجوان علاقه زیادی به زینت‌آلاتی با طرح‌های خلاقانه نشان می‌دهند. در حال ‌حاضر گوشواره‌های ریز و ظریف طرف‌داران بسیاری پیدا کرده‌اند. احتمالا هر دختر جوان و نوجوانی دلش می‌خواهد یک ‌جفت از آنها را داشته باشد. به‌جز این گوشواره‌ها، گوشواره دست‌ساز هم طرف‌دار زیادی دارد. می‌توانید خودتان ساختن آنها را یاد بگیرید یا از بازار (و به‌شکل آنلاین) تهیه کنید و به عنوان کادو برای دوست دختر انتخاب کنید.

۳. چراغ‌خواب سه‌بعدی

چراغ‌خواب سه‌بعدی

چراغ‌های فانتزی سه‌بعدی، به‌خصوص آنهایی که به‌شکل ماه و سیارات‌اند، در بین نوجوانان بسیار محبوب‌اند. یک ماه روشن را به دوست دختر نوجوان خود هدیه بدهید تا برق شادی را در چشم‌هایش ببینید.

۴. شمع‌های سفارشی

شمع‌های سفارشی

شمع علاوه‌ بر زیبایی خاصی که دارد، آرامش‌بخش هم هست. همچنین اگر طرحی خلاقانه داشته باشد، حتی هنگامی که خاموش است، جلوه زیبایی به محیط می‌دهد. شمعی سفارشی با طرح‌ موردعلاقه دوست دخترتان یا با حروف اسمش درست کنید و به او هدیه بدهید. درست‌کردن شمع بسیار آسان است؛ اما اگر موقعیتش برایتان فراهم نیست، به افرادی ‌که کارهای هنری انجام می‌دهند، سفارش بدهید. مدل دیگر شمع را در زیر می‌بینید:

۵. قاب گوشی

قاب گوشی

دختران معمولا عاشق کاورهای فانتزی و پرزرق‌وبرق برای گوشی هوشمندشان هستند؛ بنابراین کاورهای اکلیلی یا کاورهایی با رنگ‌های شاد و طرح‌های دخترانه به عنوان کادو برای دوست دختر شما بسیار ارزشمند است. با این حال در انتخاب طرح کاور بهتر است حتما سلیقه او را در نظر بگیرید.

۶. اسپیکر ضدآب

اسپیکر ضدآب

کدام دختری است که عاشق موسیقی نباشد؟ اسپیکر ضدآب بلوتوث‌دار هدیه‌ای فوق‌العاده برای دختران است. آنها می‌توانند فهرستی از آهنگ‌های موردعلاقه‌شان را در آن ذخیره کنند و حتی در استخر به این آهنگ‌ها گوش بدهند!

۷. صابون‌های دست‌ساز

صابون‌های دست‌ساز

درست‌کردن صابون کار سختی نیست. می‌توانید با ترکیبات مختلف صابون‌های متنوع و زیبایی درست کنید و به دوست دخترتان هدیه بدهید. می‌توانید صابون را با رنگ و رایحه موردعلاقه خودش طراحی کنید. حتما از داشتن صابون سفارشی خوش‌حال می‌شود.

۸. مجموعه‌ای از کاکتوس‌ها،بهترین کادو برای دوست دختر

کاکتوس‌ها

مجموعه‌ای از چند کاکتوس مختلف هدیه‌ای زیبا و دوست‌داشتنی برای دختران است. البته باید مراقب باشید و به او آموزش بدهید که چطور با کاکتوس‌ها‌ رفتار کند و دستش را به تیغ‌ها نزند. خواه چیزی از باغبانی سرش بشود یا نه، عاشق این کاکتوس‌های کوچولو خواهد شد.

۹. کتاب‌هایی با موضوع دخترانه

کتاب‌هایی با موضوع دخترانه

برای تشویق دوست دختران به مطالعه، می‌توانید کتاب‌هایی به آنها هدیه کنید که با روحیاتشان جور دربیاید. کتاب‌هایی مانند «بابا لنگ دراز» و کتاب‌های جین آستین که برای رده سنی نوجوانان چاپ شده باشند، برای این ‌کار عالی‌اند.

۱۰. دوربین عکس فوری

دوربین عکس فوری

نوجوانی سن کنجکاوی و تجربه‌های تازه است. یکی از بهترین کادوهایی که می‌توانید به دوست دختر نوجوان بدهید، دوربین‌ عکس فوری است. آنها می‌توانند با این دوربین از اطرافیان، به‌خصوص دوستان مدرسه‌شان، عکس بگیرند و خاطراتی زیبا برای خود و آنها ثبت کنند.

۱۱. کوله‌پشتی دخترانه

کوله‌پشتی دخترانه

بسیاری از بچه‌ها با رسیدن به دوران نوجوانی کم‌کم قرار است لپ‌تاپ و تبلت داشته باشند؛ پس معمولا به کوله‌پشتی‌ای جمع‌وجور با رنگی شاد نیاز خواهند داشت. هرچند سلیقه ها باهم متفاوت است، معمولا خیلی‌ها رنگ‌های صورتی با ترکیبی از طوسی را می‌پسندند.

۱۲. سازهای موسیقی

سازهای موسیقی

گیتار یا آلات موسیقی مشابه آن هدیه‌ای دوست‌داشتنی برای دخترها است. یک گیتار نه‌چندان حرفه‌ای که نوجوان بتواند نواختن آن را به‌آسانی یاد بگیرد، به شکوفاشدن ذوق هنری او کمک می‌کند. به‌این‌ترتیب او می‌تواند گام‌های اولیه را برای آموزش موسیقی بردارد.

۱۳. لوازم آشپزی دخترانه

لوازم آشپزی دخترانه

بسیاری از دختران از همان بچگی عاشق آشپزی‌اند. به‌تدریج که بزرگ‌تر می‌شوند، این علاقه هم در آنها بیشتر می‌شود. آنها دوست دارند در آشپزی از بزرگ‌ترها تقلید کنند. مجموعه لوازم آشپزی مخصوص دختران نوجوان، هدیه‌ای مناسب برای آنها است. به‌این‌ترتیب می‌توانند با نظارت بزرگ‌ترها، خوراکی‌های موردعلاقه‌شان را تهیه کنند.

۱۴. رژ لب

رژ لب

رژ لب در طعم‌های مختلف میوه‌ای در بازار وجود دارد. رژ لب با وجود این که یک کادو ارزان و هدیه ای مناسب قیمت برای دوست دختر شما به حساب می آید، می تواند آن ها را بسیار خوشحال کند.

۱۵. هدفون

هدفون

بیشتر دختران علاقه بسیاری به شنیدن موسیقی دارند؛ بنابراین یک هدفون زیبا به رنگی شاد هدیه‌ای مناسب برای دوست دختر شما است. از طرفی هنگام ورزش کردن می‌تواند برای آن‌ها بسیار کاربردی باشد.

۱۶. لوازم بافتنی

لوازم بافتنی

اگر دوست دختر شما به بافتنی و تولید کردن چیزهای دستی علاقه دارد، با هدیه‌دادن میل بافتنی با چند کلاف رنگی می توانید او را خوشحال کنید و همچنین در میسر پیشرفت در این زمینه او را تشویق کرده باشید.

۱۷. عینک آفتابی

عینک آفتابی

یکی از ایده‌های خوب برای دادن کادو به دوست دختر یا همسرتان، عینک آفتابی با رنگ‌های فانتزی قشنگ است. حتی اگر عینک داشته باشد، بازهم از عینکی جدید با طرح و رنگی متفاوت استقبال خواهد کرد.

۱۸. میکروفون

میکروفون

این میکروفون‌های فانتزی با رنگ‌های شاد و قابلیت‌هایی مانند بلوتوث و کارت حافظه، برای دختران جذابیت فراوانی دارند. آنها می‌توانند آهنگ‌های کارت ‌حافظه یا تلفن‌ همراه را (ازطریق بلوتوث) پخش کنند و هم‌زمان، با میکروفون در خانه یا جشن‌های خانوادگی بخوانند. صدای میکروفون قابل‌تنظیم است و می‌توانند کم‌وزیادش کنند. این میکروفون‌ها رنگ‌های متنوعی ازجمله طلایی، برنزی، رزگلد، صورتی، آبی، سفید و مشکی دارند.

۱۹. مت یوگا

مت یوگا

مت یا زیرانداز یوگا هم می‌تواند برای دختران هدیه جالبی باشد. حرکات یوگا به آرامش دختر و کنترل هیجانات درونی او، به‌خصوص در سنین پرشور نوجوانی، کمک می‌کند. این مت با یک حرکت به‌راحتی لوله می‌شود؛ بنابراین جمع‌کردن آن برای دختران سخت نخواهد بود. می‌تواند آن را ایستاده گوشه اتاق قرار دهد؛ به ‌همین ‌دلیل فضای زیادی هم نمی‌گیرد.

۲۰. ماساژور پوست

ماساژور پوست

دختران معمولا به سلامت پوست خود بسیار اهمیت می دهند و به همین علت، ماساژور پوست، کادوی مناسب برای دوست دختر شما به حساب می آید. جید رولر نوعی ماساژور ظریف و زیباست که سنگی از یشم سبز یا کوارتز به‌صورت غلتک در آن به ‌کار رفته است و می‌تواند در اکسیژن‌رسانی به پوست و آرامش‌دادن به پوست خسته و حساس کمک کند؛ بنابراین همسر یا دوست دختر شما حتما از داشتن آن خوش‌حال خواهند شد.

۲۱. زنجیر طلا

زنجیر طلا

معمولا طلا از زیورآلات محبوب دخترخانم‌هاست؛ بنابراین یک زنجیر ظریف طلا با آویز حرف اول اسم یا با آویز کوچک فانتزی برای دوست دختر شما بسیار ارزشمند خواهد بود. می‌توانید طلای زرد، سفید، رزگلد یا حتی طلاهای رنگی دیگری را انتخاب کنید.

۲۲. برس شست‌وشوی بدن

برس شست‌وشوی بدن

دختران به سلامت پوست و بدن خود اهمیت زیادی می دهند. پس اگر یک وسیله مناسب بهداشتی برای افزایش رضایت آن ها در این حوزه هدیه بگیرند خوشحال خواهند شد. برای همین، می توانید برس شست و شوی بدن را نیز به عنوان یک کادو مناسب برای هدیه دادن به دوست دختر لحاظ کنید.

۲۳. برس حرارتی

برس حرارتی

برس حرارتی، وسیله ای است که با آن می توان موها را شانه کرد و تا حدی به آن حالت داد. کار کردن با این برس حرارتی راحت است و می توانید ممطئن باشید که دوست دختر یا همسر شما از این کادو استقبال خواهد کرد.

۲۴. مجموعه سنجاق‌سر

مجموعه سنجاق‌سر

دختران هر چند تا سنجاق و گیره ‌مو داشته باشند، بازهم کم می‌آورند! مجموعه‌ای از سنجاق‌سر و گیره‌های متنوع تهیه کنید و به دوست دخترتان هدیه بدهید. خواهید دید که چطور سپاسگزارتان خواهد بود!

۲۵. دستبندهای دست‌ساز

دستبندهای دست‌ساز

دختران معمولا به زیورآلات دست‌ساز رنگارنگی که بتوانند با رنگ لباس‌هایشان هماهنگ کنند، خیلی علاقه دارند؛ اگر می توانید، خودتان با استفاده از مهره های زینتی و مروارید دست بند درست کنید و به عشق خودتان هدیه دهید و اگر نمی توانید، از دست بندهای دست ساز آماده در بازار استفاده کنید.

۲۶. ساعت هوشمند

ساعت هوشمند

چنین هدیه‌ای را به هرکس بدهید، احتمالا از سر هیجان و خوش‌حالی جیغ می‌کشد! شاید هم همان لحظه بدود و دور اتاق بچرخد تا آن را آزمایش کند! این ساعت هوشمند وقتی به مچ بسته می‌شود، ضربان قلب و تعداد قدم‌ها را محاسبه می‌کند؛ بنابراین برای ورزش کردن کمک خوبی به ‌حساب می‌آید. البته قابلیت‌های دیگری هم دارد و ضدآب هم هست. فقط کمی گران است.

۲۷. دفتر خاطرات

دفتر خاطرات

نوشتن خاطرات روزانه برای تقویت‌ حافظه و مهارت‌های نوشتاری بسیار مفید است. دفتر خاطرات روزانه هدیه خوبی برای دخترانی است که دوست دارند تمام لحظه‌های روزمره‌شان را ثبت کنند، می توانید برای نشانه ای از عشق، صفحه اول آن در حد چند پاراگراف از خاطرات خوبی که با هم داشتید برای دوست دخترتان یادگاری بنویسید.

۲۸. کیف دستی

کیف دستی

این کیف بسیار جمع‌وجور است و برای قراردادن گوشی و چند خرده‌ریز دیگر مناسب است. این کار به دوست دخترتان کمک می‌کند تا بهتر از گوشی‌اش مراقبت کند. ازآنجاکه دختران در مدرسه و دانشگاه کیف‌ها و کوله‌پشتی‌های سنگینی حمل می‌کنند، بهتر است برای بیرون‌رفتن از کیف‌های کوچک و سبک‌تری استفاده کنند تا شانه‌هایشان اذیت نشود.

۲۹. کیف مخصوص کارت بانکی

کیف مخصوص کارت بانکی

در شرایطی که همه افراد حداقل یک کارت بانکی دارند، و برخی اوقات، هر کس ممکن است چند کارت بانکی را هرروز دنبال خودش حمل کند، داشتن یک کیف کارت بانکی دخترانه، می تواند کادو مناسب و ارزان قیمتی برای دوست دختر شما باشد.

۳۰. سِت مانیکور

سِت مانیکور

دختران عاشق درست‌کردن ناخن‌هایشان هستند. می‌توانید با هدیه‌دادن مجموعه‌ای از ابزارهای مانیکور، رضایت را در چهره دوست دختر یا همسرتان مشاهده کنید.

۳۱. پاوربانک

پاوربانک

واقعا کسی هست که از داشتن چنین هدیه‌ای خوش‌حال نشود؟ پاوربانک هدیه‌ای عالی برای همه افراد است. دختران معمولا دوست دارند در هر جایی از گوشی‌شان استفاده کنند و اگر شارژش تمام شود، واقعا ناراحت می‌شوند. در چنین مواقعی، پاوربانک برایشان بسیار ارزشمند خواهد بود.

۳۲. قمقمه آب

قمقمه آب

قمقمه‌ وسیله‌ای است که بیشتر ما وقتی بیرون ‌از خانه‌ایم یا به پیاده روی می‌رویم، از آن استفاده می‌کنیم؛ بنابراین هدیه مناسبی هم برای یک خانم است. حتی اگر قبلا قمقمه داشته باشد، بازهم هدیه شما بی‌فایده نخواهد بود. می‌تواند یکی از آنها را برای بیرون‌رفتن نگه دارد و دیگری را در کیف مدرسه‌اش بگذارد.

۳۳. مجموعه لاک، پیشنهاد کادو برای خانم ها

مجموعه لاک، پیشنهاد کادو برای خانم ها

دخترها عاشق لاک هستند. مجموعه‌ای کامل از لاک‌های مخملی، اکلیلی و حتی ساده با رنگ‌هایی شاد و فانتزی آنها را حسابی خوش‌حال می‌کند.

۳۴. کتاب‌خوان کیندل

کتاب‌خوان کیندل

کتاب‌خوان الکترونیکی کیندل یکی از کادوهای عالی و ارزشمندی است که می‌توانید به دوست دخترتان بدهید. شاید قیمت آن تاحدودی گران باشد، بااین‌حال ارزشش را دارد. کسی که این هدیه را دریافت می‌کند می‌تواند در مترو، پارک یا هر جای دیگری از آن استفاده کند و کتاب‌های موردعلاقه‌اش را بخواند.

۳۵. لباس شنا

لباس شنا

لباس شنا هم یک کادو مناسب برای دختران است که هم آن ها را خوشحال می کند و هم به نوعی آن ها را تشویق به ورزش کردن و به خصوص ورزش فوق العاده شنا می کند. اگر این هدیه را گرفتید و دوست دختر یا همسرتان از آن استفاده کرد، در آینده حتما از شما تشکر خواهد کرد.

امیدواریم این ایده‌ها درهنگام خرید کادو برای همسر یا دوست دختر به شما کمک کند. اگر شما هم ایده‌هایی دارید، لطفا آنها را در دیدگاه‌ها اضافه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی اصلی